24 Ocak 2014 Cuma

Aşkın Saatleri


Özel gün hediyelerinin çok standart hediye seçeneklerinden biri saatlerdir. Kız arkadaşına ya da erkek arkadaşına zamanın birinde kol saati hediye etmeyen yoktur sanıyorum. Sizlere bu sene sevgililer gününde bu standart saatlerin dışına çıkmanızı öneriyorum. Bu sefer duvar saati almaya ne dersiniz :) Ama o standart duvar saatlerinden bahsetmiyorum tabi ki... Bu duvar saatleri tamamen kişiye özel hazırlanıyor. Kişiye özel saatler ister isminize özel, ister de fotoğrafınızla tamamen sizin için tasarlanıyor. Bence standart sevgililer günü hediyeleri artık sizi mutlu etmiyorsa, hem kullanışlı hem de değişik olan bu hediyeleri tercih edebilirsiniz. Ama alışverişinizi son güne bırakmamanızı tavsiye ederim. Kişiye özel hediye olduğu için hazırlanma süreci var. Yaklaşık 2 günde size teslim ediliyor. 

Sizinle en beğendiğim duvar saatleri çeşitlerini paylaşıyorum, özellikle sevgililer günü temalı olanları tercih ettim. Umarım siz de beğenirsiniz. 

1. Kişiye Özel Saat - Sonsuz Aşk
Ürün bilgisi için tıklayınız.

2. Kişiye Özel Saat Mesajlı Mutlu Çift
Ürün Bilgisi İçin Tıklayınız

3. Kişiye Özel Fotoğraflı Duvar Saati
Ürün Bilgisi İçin Tıklayınız

4. Kişiye Özel Saat- Mutluluk
Ürün Bilgisi İçin Tıklayınız

5.Kişiye Özel Saat - Bu Kalp Senin
Ürün Hakkında Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız.

6. Kişiye Özel Saat- Düğün
Ürün hakkında bilgi için tıklayınız


7. Kişiye Özel Saat- Resim Albümü
Ürün Hakkında bilgi için tıklayınız

Sevgiliniz için daha romantik hediyeler arıyorsanız. Sizinle geçen günlerde paylaştığım, "kişiye özel romantik hediyeler" isimli yazımı okumak için tıklayınız.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder